2015. október 25., vasárnap

Kedves Olvasóim!
Ma reggel valami elképesztő érzés arra kelni, hogy Díjat kaptam. Először azt hittem, hogy álmodtam, aztán megnéztem még egyszer és tényleg Díjat kaptam, amit nagyon szépen köszönök Petra Beifong-nak a Tűzvonalban írójának. :)
Díj szabályai:
- írd le, kitől kaptad, és nézz be a blogjába
- írj 10 kérdést
- válaszold meg a 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek

1. Ismerted a blogot ezelőtt, vagy csak a díj miatt kukkantottál be?
Bevallom őszintén, hogy mostanában nem igazán jut sok időm az olvasásra és vannak olyan blogok, amiket még nem olvastam ki, úgyhogy először azokat szeretném, de ahogyan beleolvastam elég érdekesnek tűnik és tetszik, amit írsz. Kérdésedre válaszolva igen, csak a díj miatt kukkantottam be, viszont biztos olvasni fogom a későbbiekben. :)

2. Mi a kedvenc filmed?
A Békés Harcos Útja. Azonban tudni kell rólam,hogy a kedvenc dolgaim e téren mindig változnak. Mindig jön egy másik és az is nagyon tetszik, aztán nem tudom eldönteni melyik a jobb. Szerintem többen is vannak így, legalábbis remélem nem vagyok ebben egyedül :')

3. Hány évesen kezdtél el blogolni, és miről szólt az első blogod?
13 évesen. Elég vicces volt az egész, ugyanis a történet 1. sablonos volt, 2. tele volt helyesírási hibával, ahh szörnyű volt az egész, úgy ahogy volt. De boldogan tekintek vissza rá,mert az volt az első blogom és valahol el kell kezdeni. :)

4. Melyik történetes blog az, amit először végigolvastál?
Pontosan nem emlékszem, de talán a Summer 09' (Harry Styles fanfiction). És egyben az volt az első történet is, amin bőgtem. Nem sírtam, én már bőgtem. :')

5. Mik azok a dolgok, amik legjobban idegesítenek a blogger világban?
Ahogyan mondtam egy előző válaszban, mostanában nem sok időm jutott ilyenekre, úgyhogy erre sajnálom, de nem tudok választ adni.

6. Mi a véleményed a blogomról?
Ahogyan mondtam, még nem olvastam, de nagyon érdekesnek tűnik/tűnsz számomra, ugyanis ha 13 évesen így írsz az nem semmi. :)

7. Egy nap mennyi időt szánsz blogolásra?
Ugye én még csak most kezdtem el ezt az egészet, de az írás több órát vesz igénybe nálam. Nem ez az első történet, amit írtam, csak azokat még nem tettem fel netre, de nem hiszem, hogy valaha feltenném. Nem szégyellem őket, csupán nem ütik meg azt a mércét, amikor azt gondolom, hogy ezt nyilvánosan közzétehetném.

8. Szereztél barátokat a blogger életnek köszönhetően?
Inkább ismerősöket. A barát nálam nem itt kezdődik. :)

9. Miért nincs/van írói álneved?
Hát igazából van is meg nincs is, mert itt bloggeren van, viszont Facebookon (ahol ugye megtudják ki is vagyok) vannak csoportok, ahol nagyon jó kis közösség van és ott meg szoktam osztani a blogomat. :)

10. Mi a kedvenc időtöltésed?
Nagyon szeretek rajzolni. Igen, talán ez az-az időtöltés, amit a legjobban szeretek csinálni. Olyankor nincsenek határok, semmire nem gondolok, csak rajzolok és nem a végeredmény számít, hanem az, amit közben átélek. :)

Akkor jöjjenek az én kérdéseim:
- 1. Hogyan vélekedsz az első blogodról?
- 2. Olvasol blogokat, ha igen, akkor melyik a kedvenced és miért?
- 3. Volt már olyan történet, amin meghatódtál? (Ha igen melyik az?)
- 4. Mennyi idős vagy?
- 5. Mennyi időbe telik, mire megírsz egy részt?
- 6. Milyen típusú könyveket szeretsz olvasni?
- 7. Mikor döntöd el, hogy érdemes olvasni egy történetet?
- 8. Melyik nyelvet szereted a legjobban és miért?
- 9. Mik a terveid a jövővel kapcsolatban?
- 10. Hogy érzed magad, amikor írsz?

És végül, de nem utolsó sorban  10 -vagy több- ember, akinek továbbküldöm:
Szofi S. -  A Kezdet Küszöbén
Leona Zoe Pierce -  The House Of Fear
Brooklyn Brookie - Addicted To Love
Doth Lee - Abduction
V. Barbara - A Dream A Girl A Life
Esther G. - Zayn Is My Cousin
Catalina Sánchez - Kívánságok Éjszakája
Sparklin Angel - A Vérvonal
Raven - Good Girls And Bad Girls
Annamari Kardon - Az Elátkozott Hercegnő

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a Díjat! :)
Jók legyetek! :)

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Mindenképpen megcsinálom hamarosan!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Amint lesz időm, megcsinálom :)

    VálaszTörlés
  3. Igazán nincs mit, megérdemlitek! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöööm szépeen! :D ♥ Hamarosan megcsinálom! :*

    Ölel,
    Raven :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak azoknak az emberkéknek küldtem el, akik szerintem megérdemlik, úgyhogy nincs mit megköszönni :) <3

      Törlés